Forum D&D

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-05-17 21:34:42

WKT
Karczmarz
Dołączył: 2015-05-17
Liczba postów: 162
Gadu Gadu: 6209585
Windows 7Opera 29.0.1795.47

Postacie

Wykręt:
Każdy kto pragnie grac, niech wpisze tutaj imię oraz opis wyglądu swojej postaci. Piszcie również do mnie w sprawie losowania atrybutów.

Ciemin:
Imię
Kaer de Bar

Umiejętności
Walka bronią jednoręczną(miecze, buławy, toporki)(St i Zr) - 8
Magia(>Witalizm<)(Tm) - 4
Walka wręcz(pięści/broń improwizowana)(St i Zr) - 4
Blefowanie(Cha) - 1
Wspinaczka(St i Zr) - 1
Witalność(zwiększa HP)(Bd) - 1

Domena
Witalizm (zdolność do leczenia i mutowania, głównie samego siebie)

Zaklęcia
- mutacja ręki w broń - 8
- mutacja oczu (premie do rzutow w walce) - 5
- mutacja dłoni - usta najezone kolcami i plujace kwasem - 5
- pasozyt - posiadam specjalny zbiornik w swoich ustach z kwasem, który może wypuścić na kogoś moje zmutowane komorki w male żyjątka, które ofierze dokuczają np. wywołują swędzenie/pieczenie/przerywają zaklęcia/wchłaniają je. Na wyższych poziomach mogą czytać myśli/przejąć kontrolę nad typem - 4

Atuty
- Posługiwanie się tarczami
- oburęczność
- jazda konna
- posługiwanie się ciężkim pancerzem
- wierzący walka wręcz +1, blefowanie +1

Ekwipunek
- Miecz długi
- Napierśnik z kołnierzem
- Ręckawica kolcza
- Buty z nagolennikami
- 3 metalowe znaki boga na łańcuchach
- hubka i krzesiwo
- ubranie
- bandarze
- racje podrożne
- pochodnie
- ostrzałka
- lina
- brzytwa
- plecak
- poslanie
- namiot
- worek
- sakiewka
- plaszcz z kaptórem
- Pierścień rodowy z symbolem czaszki z czarną różą w oczodole (pod rękawicą)
- wódeczka

Wygląd
Postać mierzy prawie dwa metry, jest dobrze zbudowana i barczysta. Jedynie usta i oczy koloru piwnego wyłaniają się z pod bandaży, pod którymi ukryta jest reszta jej głowy.. Wydaje się być łysy, skórę ma bardzo bladą. Trudno określić wiek postaci ale na 100% jest przed 30. Mężczyzna ubrany jest w napierśnik z dość szerokimi naramiennikami, na prawym widnieje odwrócony metalowy krzyż przymocowany łańcuchem, również do zbroi są przymocowane 2 wiszące łańcuchy z takim symbolem, na lewej dłoni nosi rękawicę kolczą, druga rękę od naramiennika po dłoń ma nagą, czarne spodnie i buty wraz z nagolennikami. Przy prawym boku nosi długi miecz a na plecach plecak podróżnika z przymocowanym posłaniem. Postać ciągle wygląda na pobudzoną, jego oczy są rozbiegane i nie wygladają za dobrze (podkrążone i przekrwione - prawdopodobnie z niewyspania) i przypominają oczy szaleńca, choć jego głos jest raczej spokojny
i opanowany.

Pod bandażem widnieje twarz młodego człowieka, lekko po 20, bez zarostu, łysy, nie widać na nim żadnej skazy, można nawet powiedzieć że jest przystojny więc łatwo się domyśleć, że bandaż noszony jest w innym celu niż estetycznym.

Felix:
Imię: Wave
Wygląd:
W przypadku Wave'a pozory przeinaczają prawdę. Choć dobrze zbudowany, polega na zręczności niżeli sile. Jest lekkomyślny ale całkiem bystry. Wreszcie potrafi posługiwać się mieczem sprawnie jak wojak ale w zanadrzu ma jeszcze magię. Wave ma ciemne zapuszczone włosy, i zielone oczy. Jak wspomniałem jest nietęgiej budowy, wysoki i sprawny jak na mieszkańca Werris przystało. Jednocześnie widać że pochodzi z bogatej rodziny gdyż na jego cerze nie ma śladów wieloletniego trudu pracy, jedynie blizna po cięciu na policzku szpeci jego twarz. Wave ma na oko trochę ponad 20 lat choć jest wysoki jak na ten wiek. Nosi ciemnozieloną pelerynę i lekką zbroję skórzaną. W pasie ma zwykły miecz jednoręczny.

Dodałem resztę informacji.

umiejętności:
Walka bronią jednoręczną (St i Zr) 9
Magia (Energia) (Tm) 7
Wiedza (Int) 6
zaklęcia:
3- strzała elektryczna- nic specjalnego, pocisk elektryczny leci po prostej (dość szybko) zadając obrażenia celowi który trafi
4- energizer- przez bezpośrednie dotknięcie moja postać przekazuje energię celowi, chwilowo i jednorazowo ulepszając jego moce
6- skoczna błyskawica- nakierowana w pierwszy cel, błyskawica uderzy prosto w niego a potem przeskoczy do następnej najbliższej osoby  zadając takie same obrażenia. Poziom czaru= ilość przeskoków. Maksymalny zasięg przeskoku= połowa poziomu czaru.
2- przyśpieszenie- Wave elektryzuje swoje ciało zwiększając króktotrwale jego refleks.
Jest to jednak niedoskonały czar, po pierwsze Wave doznaje obrażeń od używania go, po drugie nie może w pełni zapanować nad przyśpieszeniem z czego wynika rzut na ilość dodatkowych ataków zamiast stałej liczby.
4- piorun- pewna teoria mówi że użyta magia gromadzi się wysoko w powietrzu formując burze. Wave korzysta z tego zjawiska by sprowadzić piorun w biały dzień. Może go skierować na pojedyńczy cel by zadać obrażenia, lub skierować na siebie co go nie skrzywdzi a przyniesie korzyści jak energizer. Oczywiście czar można rzucić tylko pod otwartym niebem.
4- tarcza - Wave przyzywa do swojego ramienia energię która służy mu jako poczciwa tarcza odbijająca ataki. Wave może również pozbyć się tarczy zmieniając ją na wąski stożek energii wysłany przed siebie i zadający obrażenia. Co poziom zwiększa się wielkośc tarczy i obszar stożka.
4- sabotaż magiczny- wysłana tym czarem strzała elektryczna gdy trafi w cel zareaguje dopiero pod specjalnym warunkiem. Na tym poziomie trafiony mag odniesie obrażenia dopiero w trakcie rzucania jakiegokolwiek czaru, jest też szansa na ogłuszenie go. Jeśli mag nie zostanie ogłuszony to może dokończyć czar. Efekt jest jednorazowy.


atuty:
- posługiwanie się tarczami
- zwiększona żywotność
- podwójny czar
- specjalizacja (broń jednoręczna)

Spiryd:
Imię:   Ned
Opis wyglądu:
Jest to nastoletni  chłopak ubrany w brudną bawełnianą białą koszulę, na którą ma założoną czarną kamizelkę, czarne przetarte spodni i znoszone buty. Twarz ma niewinną, zdobioną pięknymi zielonymi oczami i kruczo czarnymi zaniedbanymi  włosami sięgającymi prawie do ramion.  Chłopak mierzy na oko 1,70m i jest szczupły więc waży około 60 kg. Nie widać przy nim żadnej broni, wygląda jak zwykły chłopak z biednej mieszczańskiej rodziny.

Rudy:
Imię: Sieciech
Wiek: 21 lat
Pochodzenie: Samphia
Poziom: 8

Atrybuty:
St 10
Zr 14
Bd 16
Int 20
Rzt 10
Cha 8
Tm 13

Umiejętności:
Magia ( domena – wzmocnienie):  4
Nasłuchiwanie i spostrzegawczość: 5
Walka bronią krótką: 1
Wiedza: 1
Alchemia: 9
Pierwsza pomoc: 7


Zaklęcia:

Leczenie: Typowe leczenie dystansowe, leczące jeden cel. Nie jest w stanie zregenerować straconych kończyn bądź innych części ciała nawet na wyższym poziomie czaru. Na wyższych poziomach można leczyć mocniej, częściej i z większej odległości od celu. Zaklęcie ma także formę pasywną – umożliwia trafne diagnozowanie ( wykrywanie) chorób. 9

Pomocna dłoń: Zwiększa najbliższy rzut o 0,5 ( pół punktu) na każdy poziom umiejętności. Na dwudziestym poziomie, zwiększa najbliższy rzut o dziesięć ( zmniejszając dzięki temu skalę trudności). 9

Regeneracja na cel: Czar rzucany na cel, umożliwiający powolne zregenerowanie uciętej kończyny bądź kawałka ciała ( oprócz całej głowy). W przypadku gdy z ciała zostanie sama głowa i będzie jeszcze żyła ( chociaż to mało prawdopodobne), nie można zregenerować tułowia. Na wyższych poziomach regeneracja zachodzi szybciej. Czar jest energochłonny. 5

Tarcza na cel: Czar rzucany na cel, tworzący ochronną tarczę. Tarcza pochłania obrażenia, istnieje przez pewien okres czasu. Wygląd postaci z aktywną tarczą – bohater siedzi w środki białej kuli energii. Na wyższych poziomach czar jest aktywny dłuższy okres czasu, przyjmuje większe obrażenia, może objąć kilka osób, może oddać otrzymane obrażenia atakującym. 5


Atuty:
Pirotechnika
Stosowanie trucizn

Ekwipunek:
Czarno-szare lekkie szaty
Plecak
Płaszcz – przeciwdeszczowy, dobry także do ogrzania
Bukłak z wodą i racje żywnościowe na 3 dni
Posłanie
Dziennik + materiały do pisania
Hubka i krzesiwo
Skomplikowane narzędzia chirurgiczne
Doskonałej jakości skalpel
Zestaw różnego rodzaju nici do szycia
Apteczka zawierająca bandaże i podstawowe leki przeciwbólowe
Zaostrzony nóż kuchenny w opakowaniu
Podstawowy zestaw alchemika
Puste probówki, kolby, opakowania na oleje i trucizny
0 petard wywołujące malutką eksplozję – zdolną urwać np dłoń
0 petardy dymne
0 petardy wywołujące łzawienie oczu
2 średnie środki przeciwbólowe
książka do odczytywania szyfrów
3 próbki niedokończonego leku
wódka

Wygląd:
Krótkowłosy brunet, 183 cm wzrostu, 82 kg wagi. Ubiera się w luźny strój składający się z czarnych spodni i szaro-czarnej koszuli. Nosi na piersi skośnie ułożony pas do którego przyczepione są różnego rodzaju petardy oraz zakorkowane fiolki. Na biodrach posiada drugi pas do którego przyczepione są 3 kolby z płynem oraz mała sakiewka być może na składniki. Postać nosi plecak.

Historia:

Straż miejska w Samphii, 13 dzień miesiąca, raport.

Dzisiaj rozbiliśmy jedną z gildii złodzieji. Akcja przebiegła bez komplikacji, nadzwyczaj dobrze, jedynie 2 strażników martwych i jeden okaleczony. Większość członków gildii leży trupem w kanałach, gdzie czekają na uprzątnięcie. Pozostali czekają w celach na szubienicę. Łup skradziony Gildii Trzech Słońc został w całości odzyskany – kryształy zostały już przekazane ich przedstawicielom. Reszta łupu zasili skarbiec straży miejskiej, chłopakom należy się premia po tym miesiącu.
W kanałach odkryliśmy skrytkę w której składowana była cała dokumentacja gildii złodzieji. Z ciekawszych rzeczy można wymienić kartotekę osób z którymi gildia prowadziła interesy, większość osób jest nam dobrze znana, niektórzy już nie żyją, niektórzy niedługo przestaną żyć. Najbardziej zainteresowała mnie postać byłego ucznia Bdzigosta ( lokalnego alchemika). Nie jest o nic oskarżony, gdyż nie złamał prawa – od każdej usługi płacił podatek, jego historia wyjaśnia zmiany w lokalnych gildiach.

Imię: Sieciech
Wiek: 21 lat
Stan zawodowy: czeladnik alchemika
Oferowane usługi: leczenie za rozsądną cenę bez zbędnych pytań
Historia:
Urodzony w Samphii. Rodzice nie byli w stanie go utrzymać dlatego oddali go alchemikowi, który przyjął go jako sługę i czeladnika. Ojciec wkrótce po tym zginął na wojnie. Matka ( Telmisartana) wyszła za jakiegoś barona w Nevis. Nigdy nie upominała się o syna. Sieciech ożenił się z Beatrycze – córką kowala, spodziewają się dziecka.
Sieciech w dzień uczy się fachu od alchemika Bdzigosta oraz zajmuje się jego sklepem. W nocy na zapleczu oferuje usługi zaopatrzeniowo-lecznicze. Posiada wrodzony talent leczenia, operować nauczył się z książek, ćwiczył na siepaczach różnych gildii. Wszystkie gildie ( nawet te konkurujące ze sobą) zgłaszają się do niego w celu wyleczenia nagłych ran bądź zaopatrzenia w petardy, oleje, trucizny, mikstury. Bez zbędnych pytań. Bez komplikacji. Od każdej usługi płaci podatek, wszyscy są kryci.

( tutaj zapisane innym atramentem – widać aktualizacja)
Żona alchemika znana z licznych romansów przystawiała się do Sieciecha. Odmówił, oskarżyła go przed alchemikiem o molestowanie. Został wyrzucony z mieszkania i zwolniony z funkcji czeladnika. Zamierzał opuścić miasto wraz z ciężarną żoną. Niestety nie było to w planach dowódcy Samphijskiej gildii morderców, który bardzo chcial mieć medyka w swoich szeregach. Szantażował Sieciecha. Gdy żona Sieciecha po cichu opuszczała miasto, została zamordowana przez jednego z siepaczy gildii. Wkrótce po tym siedzibą gildii morderców wstrząsnął wielki wybuch. W eksplozji zginął dowódca oraz jego doradcy. Sieciech opuścil miasto, musimy znaleźć sobie nowego medyka i zaopatrzeniowca.

Wiktor:
Imię: Leonard

Co to ja miałem... ah tak jest tutaj; 167cm wzrostu, gęste włosy, szatyn, zielone oczy zdające się być niezwykle czujne.
Nie jest jakiś muskularny, ani wielki - raczej krępej postury, niemal zawsze przygarbiony i z kapturem na głowie
Lubuje się, jeśli chodzi o ubranie - w kolorach ciemnej zieleni i różnych odcieniach szarego
i właśnie w takich kolorach nosi płaszcz sięgający nieco poniżej rzyci.
Jego chód jest sprężysty, umie się poruszać nie tylko po drogach, czy miastach.
Na szyi, obok gałązki, która zawsze wydaje się być świeżo zerwana, wisi  odznaczenie kuriera królestw południa.
Niemal zawsze przygnębiony, zawsze szukający czegoś w oddali.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

[ Wygenerowano w 0.025 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 622.73 kB (Maksimum: 694.79 kB) ]